rock-angel92

Alla inlägg under november 2012

Av Lizette - 26 november 2012 12:51

 

Tjena! I lördags var jag i Eslikstuna med min älskling och Linnea. Först gick vi runt lite i staden och kollade i några affärer. Sen tog vi bussen till Tuna Park och när i kom fram så kollade vi flera affärer. Jag hittade ett par jeans och t-shirt från Gina Tricot. Sen fikade vi, medans vi fika såg vi folk som spelade pingis, då ville min kille spela pingis. Så han lirade lite pingis. Sen gick vi runt i olika affärer igen. Efter de åkte vi tillbaka till stan, då åt vi på Mcdonalds, sen fick vi springa till bussen. Jag hade en super rolig dag i lördags. Ha det så bra! kram! 



Av Lizette - 22 november 2012 18:26

Stor grattis till Alué och Morf på deras 1 årsdag! <3

Våra älskade katter har blivit så stor.

Tänk idag för 1 års sen var dom nyfödda.


Nu kommer det lite bilder på när dom är små och hur dom ser ut nu. <3

   

Alué när hon är någon månad, jag har ingen bild på Morf när han var så liten. <3

Morf och Alué när dom var ca 3 månader, på den bilden hade vi ungfär haft dom 1 vecka. <3

    

Så här ser dom ut idag, Morf har blivit jätte stor och Alué har också vuxit men

jag tycker fortfande att hon är liten.. Hon är min lilla bebis.. <3 

Ett stor grattis till er puss och kram / Lj <3


Av Lizette - 22 november 2012 15:17

Hejsan, alla blogg läsare! <3 


För någon vecka sen fick jag en rosbukett av min älskling. <3 

Det var så gulligt när han gav den till mig, han sa blunda nu tills jag säger nu får du kolla...

Så var det plösligt en rosbukett framför mig. <3

Jag älskar han så himla mycket! <3 :*


Nu kommer det lite bilder på rosbuketten! <3

 


Visst är rosbuketten fin?!

Sebbe är bara för gullig och är bara min hihi! <3

Ha det så bra alla blogg läsare, hej då! Lj <3

Av Lizette - 7 november 2012 13:07

Hejsan alla blogg läsare! ♡


I lördags var jag på bio med min älskling, vi såg på Ted! :)

Det är en väldigt rolig komedi..

Rekommenderar alla som inte har sett den att se den. :D


Filmen ted! :)  

Våra biobiljetter !♡

Jag älskar min sebbe så mycket !♡♡ Puss puss / Lj! ♡

Presentation


Välkommen till zette! ♡ Jag heter Lizette och är 23 år. Jag kommer visa lite olika saker jag gör i mitt liv! Det jag älskar allra mest är min pojkvän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?^^
 Ja! ^^
 Nej! :(

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards