rock-angel92

Alla inlägg under juli 2012

Av Lizette - 29 juli 2012 20:15

Hejsan!


I fredags var jag på malmamarknaden med min familj. 

Vi gick runt bland stånden i ca 3 timmar, sen kl 19:00 var det dags för Ulrik Munther. 

Jag köpte lite saker och en påse chips.  

Det var kul att se Ulrik live och det tyckte min lilla syster med. ^^


Nu kommer det lite bilder och ett videoklipp. <3

Ulrik!!! <3

   

Nu sjunger Ulrik! <3

   

Samma här! <3

 

Här gör han en signature på min lilla syster arm. ^^

 

Jag köpte två affischer som han signera på. <3

 

En till signatur fast på min arm. :)

Ett fint halsband jag köpte på marknaden. 

 

Jag köpte två dvd:er också! :)

 

Jag köpte den gråa trjöan och ett par nya solglasögon. :D

 
  Ulrik med låten Boys Don´t Cry!  Men video vart inte så bra men man hör iallafall lite vad han sjunger.

Vi hörs hej då! <3 /Lj

Av Lizette - 22 juli 2012 19:15

Hejsan!


Idag blir våra söta kattungar 8 månader.

Grattis till dom!! :D


Nu kommer en bild på alla våra katter. :)


Alué är till väster, Morf till höger och Prinsen i mitten! <3

Vi hörs hej då! <3 / Lj 

Av Lizette - 21 juli 2012 20:30

Hejsan!

Idag har jag och min pappa och min två syskon varit på Power Hot-Rod Reunion 2012.

Det var marknad där med och bilar som tävla med varandra.

Det var jätte mycket med folk där och många snygga bilar.

  Nu kommer lite bilder ifrån dag! ^^


    

Två lastbilar som ska tävla, haha det går super sakta när dom kör! :)

 

Jag hitta en fin rosa bil! <3 

 

Haha skylten, jag vara bara tvungen att vara lite rolig och ta kort på den med! ;D

 

Power Hot-Rod Renion 2012 broschen! <3

 

Armbandet som man fick! :)

Men vi hörs,hej då! Lj <3 

Av Lizette - 14 juli 2012 16:35



Hejsan!

Jag har gjort jätte med saker så jag har inte hunnit att blogga

och så har det blivit långa kvällar så jag har inte orkat ibland.

På midsommar var jag borta hela dagen, sen så hade vi gästar som åt mat med oss. 

Sen har jag varit hos arbetsförmedlingen ett par gånger. 

Den 22/6-12 vart våra söta kattungar 7 månader. xD  

Dom har blivit så stora nu, det kommer blider på dom längre ner på sidan.. Så ni får se hur stora dom har blivit. xD

Sen så har jag, mamma och pappa varit på Power Big Meet, det var grymt kul. 

Jag hitta ett fint linne där, sen så hälsa vi på några kompisar som bor i Västerås. 

Haha vi åt på mcdonalds runt kl 21:30 på den dagen.

Nu kommer lite bilder. :D


 

Biljetten för att komma in på Power Meet och en brosch. :) 

Mitt fina linne jag hitta på Power Meet. <3

 

Våra söta kattungar, hihi titta vad stora dom har blivit. xD

 

Söta lilla Morf, fast han är inte så liten längre. <3

    

Söta lilla Alué, hihi hon ligger i deras hus.

Vi hörs, hej då! <3



Presentation


Välkommen till zette! ♡ Jag heter Lizette och är 23 år. Jag kommer visa lite olika saker jag gör i mitt liv! Det jag älskar allra mest är min pojkvän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?^^
 Ja! ^^
 Nej! :(

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards