rock-angel92

Alla inlägg under mars 2012

Av Lizette - 31 mars 2012 13:17

Hejsan!

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte mått så bra.. så det är därför! xD

Men jag mår lite bättre nu..


Kolla på in lite nya bilder! ;D



  En ny bild tog den förra veckan! :D

   

 Den här bilden tog jag den 24/3-12 innan alla mina gäster kom..

Den 24/3 firade vi min 20 årsdag eftersom den 21/3 vara jag borta på Innebandyturnering..

Jag bjöd på kycklingsallad och lite andra goda saker.. :)

Jag fick jätte fina blommor av min Mamma, Mormor, Moster, Morbror, Dennis, Marcus och Mimmi ..

Tacka så mycket för alla fina blommor! :D

Min present jag får av min Pappa är att vi ska åka på en shopping runda!<3


Det var allt jag hade att skriva idag... Men vi hörs hej då /L



   

Av Lizette - 22 mars 2012 20:35

Hejsan! 

Jag har haft en bra dag... Fast jag har varit trött och seg hela dag! xD

Hihi det gick jätte bra i skolan idag.

Sen när jag kom hem runt kl 16.00 så gjorde jag inte så mycket.

Jag har mest tagit det lungt hela kvällen... Jag ska snart sova jag är jätte trött! :P


Här får ni se en söt bild på våra kattungar som blir 4 månader idag!



  Men nu ska jag sova, god natt dröm sött.. vi hörs hej då!

Av Lizette - 21 mars 2012 19:26

Hejsan! 

Idag har jag haft en super bra dag! :D

Jag har varit i Västerås nästan hela dag på innebandyturnering.. Det var super kul :P

Fast vi kom bara till Semifinal men det var bra ändå..

Första matchen vann vi med 4-5 och andra matchen förlora vi med 0-2 

och tredje matchen vann vi med 2-7 och sista matchen förlora vi med 4-0. 


Lite bilder på medaljen och mig! <3 


 

Medaljens framsida! 

 

Medaljens baksida! 

 

En fin bild på mig och medaljen! :)



  

En till fin bild på mig och medaljen... 

Hihi ett stort GRATTIS till mig på min 20 år dag.. 

Yes nu får jag köpa på systembolaget! :P

Men det var allt jag hade att skriva idag.. Ha det så bra! 

Vi hörs hej då! /L


Av Lizette - 20 mars 2012 20:27

Hejsan! 

Idag vart det att jag la in en låt som jag tycker är grymt bra. ;D

Det är ett + att lyssna på den annars missar ni en bra låt! 



Idag gick det bra i skolan..

Jag hade faktiskt ganska kul i skolan idag. 

Sen har jag handlat på ica idag med. 

Sen när jag kom hem så la jag mig i säng och då råkade jag somna. haha xD

Just nu tar jag det lungt...

Men jag göra i ordning min väska för innebandyturnering som jag ska följa med på i morgon..

Det är en stor dag för mig i morgon... Jag fyller 20 år och jag ska på innebandyturnering.. :P

Det var allt jag hade att skriva idag... Ha de så bra :)  Vi hörs hej då! <3 /L 


Av Lizette - 19 mars 2012 19:56



Hejsan! 

Idag har jag varit på min praktik.

Jag jobbade så mycket på min praktik idag... så men är lite trött nu! :P

Sen har jag handlat lite på ica och just nu tar jag det bara lungt. 


Lite bilder.. En tog jag idag och dom andra tog jag för några dagar sen. 





 Min outfit idag! 

Soc tröja = Stadium

Linne = Vero moda

Linne med små hål i  = Carlings 

Pieces jeans = Vero moda

Halsband som står mitt namn på = Guldfynd

I mitt hår två hårnålar = Ur & Penn



 

Morf och Alué ligger och solar i ett fönster!


 

En bild på mig och min kattunge Alué!


 

En till söt bild på mig och Alué!

Det var allt jag hade och skriva idag... men vi hörs en annan dag :D

Ha det så bra hej då /L 

Av Lizette - 18 mars 2012 16:18




Hejsan!

Idag har jag och min familj städat hela dagen.

Så nu är vi helt slut... Resten av kvällen ska vi bara ta det lungt! 

Mer har jag inget att skriva.. så vi hörs nästa gång hej då! <3 / L


 

Av Lizette - 16 mars 2012 22:19















Hejsan!

Det gick bra i skolan idag med.. :P 

Hur mår ni? Jag mår jätte bra! 

Efter skolan så kollade jag och min mormor på en klänning som jag ska ha på min Student

och en väst som jag ska ha till klänningen..

Min Student outfit blir grymt bra tycker jag, hoppas ni också tycker de när ni får se den.. :D

Senare på dag åkte jag och min pappa till västerås för han vill till Ikea. 

Vi hitta dom sakerna han skulle ha! 

Sen åkte vi hem och då tog jag en bild på solnedgången på Hjulstabron.

Men nu ska jag sova :P God natt dröm sött...vi hörs hej då! /L


   

Av Lizette - 15 mars 2012 20:24


Hejsan! 

Det blir att sova tidigt idag, jag har varit på min praktik idag.. 

Jag har jobbat jätte mycket xD så just nu är jag super trött men jag har haft en bra dag ändå! <3 

Nu ska jag sova! God natt dröm sött.. Vi hörs hej då! /L 





Presentation


Välkommen till zette! ♡ Jag heter Lizette och är 23 år. Jag kommer visa lite olika saker jag gör i mitt liv! Det jag älskar allra mest är min pojkvän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?^^
 Ja! ^^
 Nej! :(

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards