rock-angel92

Alla inlägg under april 2012

Av Lizette - 25 april 2012 19:37

Hejsan!

Idag har jag shoppat lite, ett linne och lite smink. 

Jag hittade ett par fina shorts också men jag köpte inte dom,

mmh måste tänka lite om jag ska köpa dom shortsen..^^

Sen så har jag inte gjort så mycket.. fast jag har ju varit i skolan,..

där var det faktiskt ganska kul idag. :D


Bilden på linnet! <3

  Linnet är grymt snyggt tycker jag.. :)


Det var allt jag hade att skriva idag, vi hörs hej då! <3/L

Av Lizette - 22 april 2012 21:05

Hejsan!


Idag blir våra söta kattungar 5 månader.. Grattis till dom!!

Dom är extremt busiga men dom är ändå så söta.. :D

Min familj älskar dom så mycket! <3


 


En söt bild på Alué när hon sover! <3

  En söt bild på Morf när han sover! <3


Men nu ska jag sova God Natt dröm så sött.. Vi hörs hej då! <3 /L

Av Lizette - 16 april 2012 21:00

Hejsan!


Jag har haft en super bra dag, hoppas att ni också har haft de.. :D

Idag har jag jobbat på min praktik..det gick bra! 

Sen så har jag varit med en kompis, vi kollade på film.. 


Lite bilder som vi har tagit! :D


Vi tog bilder på mitt hår så ni kan se slingorna bättre! :)

    

Hihi mera slingor! :P



  Idag har jag sett tussilago för fösta gången, men ni har nog redan sett tussilago?! <3


Det var allt jag hade att skriva idag..Vi hörs Hej då! /L

Av Lizette - 10 april 2012 21:48

Hejsan!


Idag har jag klippt mitt hår och färgat de i olika slingor..

Mitt hår vart 12cm kortare.. :)

Jag satt i hårsalongen minst i 3 timmar, det var lite jobbigt att sitta så länge där.. 

Men om man vill vara fin så får lida pin! 


En ny fin bild på mig i min nya frisyr. <3



Det var allt jag hade att skriva idag..

Nu ska jag sova God Natt Dröm Sött, vi hörs Hej då! /L 


 
Av Lizette - 7 april 2012 20:39

Hejsan!


Glad Påsk allihopa! 

Jag har haft en underbar dag idag..

Vi har haft gäster och vi åt Påsk mat med dom, maten var god! :P

Sen efter mat åt vi godis och kolla på tv.. 

Sen fixa micke min syrras kille ett spel på min mobil som heter Wordfeud, det är jätte kul att spela. :D


Det var allt jag hade att skriva idag.. Vi hörs hej då!  / L

Av Lizette - 2 april 2012 20:15


Hejsan!

Jag svara på allt förutom om det är för personliga frågor!

Passa på att fråga nu, det är bara fråga de ni vill veta..

Men vi hörs hej då!<3 /L 

Presentation


Välkommen till zette! ♡ Jag heter Lizette och är 23 år. Jag kommer visa lite olika saker jag gör i mitt liv! Det jag älskar allra mest är min pojkvän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?^^
 Ja! ^^
 Nej! :(

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards