rock-angel92

Alla inlägg under september 2012

Av Lizette - 27 september 2012 10:26


Hejsan! 

I lördags vart Alué och Morf 10 månader.  Grattis till dom! <3

Jag kom hem ifrån Turkiet i lördags så jag hann inte skriva i bloggen då.

Jag hade det jätte bra i turkiet, jag såg många saker i turkiet.

Det kommer komma bilder ifrån turkiet nästa gång! 


Nu bjuder jag på två gammla bilder på kattarna! <3

 

Morf och Alué! <3

Prinsen och Morf! <3

Vi hörs, hej då! /Lj <3 

Av Lizette - 8 september 2012 17:48

Hejsan! 

Nu är det exakt en vecka kvar tills jag åker till turkiet.

Jag har redan börjat packa lite hihi ^^

Jag är lite rädd för att flyga men det kommer att gå bra.

Den 15/9 kommer jag vara så spännd xD men det kommer va så kul när jag är där! :D

Jag ska bada, sola, shoppa och mycket med andra saker. 

Jag kommer ta mycket med bilder under resan som ni kommer få se på min blogg och fb sen. :)


Nu kommer en bild på min resväska! :D


 

Ha det så bra, hej då! / Lj <3


Presentation


Välkommen till zette! ♡ Jag heter Lizette och är 23 år. Jag kommer visa lite olika saker jag gör i mitt liv! Det jag älskar allra mest är min pojkvän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?^^
 Ja! ^^
 Nej! :(

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards