rock-angel92

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lizette - 26 augusti 2012 17:35

Hejsan! Idag har jag vart till Ikea med några kompisar, jag hade det super kul på ikea. Jag hitta lite saker, en bräda som man har laptop på. Nu kommer det lite bilder. Ha de så bra, Hej då! / Lj :)<3

Av Lizette - 22 augusti 2012 15:40


Hejsan! 


Idag blir Alué och Morf 9 månader, stort grattis till dom. <3 

Dom har vuxit så mycket sen vi hämta dom, vi hämta dom i febuari 2012. :D 

Det är ca 3 månader kvar till dom fyller 1 år, dom föddes 22 nov 2011. <3


  

Dom är så söta, jag älskar dom så mycket! <3

Ni får ha det så bra, Hej då! :)

Presentation


Välkommen till zette! ♡ Jag heter Lizette och är 23 år. Jag kommer visa lite olika saker jag gör i mitt liv! Det jag älskar allra mest är min pojkvän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?^^
 Ja! ^^
 Nej! :(

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards