rock-angel92

Alla inlägg under juni 2012

Av Lizette - 21 juni 2012 21:30



Hejsan!

Jag har tänkt om jag ska färga mitt hår blont men jag är inte säker om jag ska göra de. 

Ni kanske kan hjälpa mig! 

Kolla på bilderna och skriv en kommentar vad ni tycker om bilderna.


 

     En jätte gammal bild på mig när jag är blond.              En bild på mig som jag tog för ca 9 månader sen.


Var snäll och kommentera vad ni tycker om bilderna, så är ni snälla! ^^ 


Ha det så bra, vi hörs hej då!<3 Lj

Av Lizette - 7 juni 2012 15:15

Hejsan!

Idag tar jag studenten, jag är super nervös ^^ men det kommer nog att gå bra ändå!

Jag har blivit fotad av en fotograf, jag har sett en Cabaretföreställning och ätit en god lunch. :)

Jag har gjort mycket med roliga saker idag, jag kommer alltid att minnas den dag :D

En fin bild på mig i mina student kläder!

   

På den här bilden letar jag efter min familj, det var typ bara 10 min kvar.. sen skulle vi springa ut!

Skit vad jag var nervös då!! xD

 

Nu har jag sprungit ut och jag har hittat min familj.. Men mina tårar rann av lycka!!

 

Mina tårar rann av lycka här med!

Nu är vi på väg till studenttåget!

Jag väntar på min pappa som ska köra min runt i staden! :D

   

Nu har pappa kommit och mina två syskon! :P

 

Haha jag hade så kul där! :D

Mina syskon hade också kul!

   

Bilen är så FIN!!

Min student tårta jag fick av syrran och hennes kille, den var 20 bitars! hihi Nu är den slut!! xD

   

Blomburkatten jag fick av syrran och hennes kille, hihi den matchar tårtan! ^^

 

Min skylt!

Nästan alla saker jag hade hängande runt halsen! :P

 

Hihi mera blommor och lite annat! :)

   

Breezer  och champagne som jag fick! :P



  Dom jag drack!


Min dag var lyckad tycker jag, jag skulle gärna göra om den dagen.

Det var allt jag hade att berätta idag, vi hörs hej då!

Presentation


Välkommen till zette! ♡ Jag heter Lizette och är 23 år. Jag kommer visa lite olika saker jag gör i mitt liv! Det jag älskar allra mest är min pojkvän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?^^
 Ja! ^^
 Nej! :(

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards