rock-angel92

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lizette - 22 oktober 2012 19:38

Hejsan! <3 Idag blir Alué och Morf 11 månader, stor grattis till dom. Nästa månad fyller Alué och Morf 1 år. :)

Av Lizette - 18 oktober 2012 18:22

Hejsan, Alla blogg läsare!


Våran första pussbild, så romantiskt! <3

Det vart vi den 30/09-12, jag var så lycklig den dagen! <3

Han är den bästa killen man kan ha, det går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar han.... <3

Jag kan bara säga 3 ord JAG ÄLSKAR DIG! <3

Puss till min älskade Sebbe! <3


 

Av Lizette - 8 oktober 2012 18:56

Hejsan, Alla mina blogg läsare!

Nu är det typ 2 veckor sen jag kom hem ifrån Turkiet.

Det finns inte så mycket att berätta om när jag var i Turkiet, förutom att jag var på stranden hela dagarna.

På kvällen gick vi alltid en promenad och kollade i olika affärer.

En dag var vi på en marknad och en grönsaks marknad, när vi var på grönsaks marknaden hade jag det lite jobbigt för det var så dålig luft där. Men det var ändå kul att se så mycket grönsaker. 

En kväll åkte vi till stan, det var så mycket affärer där så man vart snurrig i huvudet haha ;D. 

En annan kväll åt vi ute på en fin restaurang, det var så trevligt. 

Sista dagen åkte vi upp till borgen och kollade på den fina utsikten.


N kommer det lite bilder! :D

 

Hotelet jag bodde på heter Hotel Ada! <3

 

Den fin blomma! <3

 

En palm, jag tog på en palm... Dom är vassa!! xD

 

En fin bild från Hotel Ada! :D

En till bild från Hotel Ada! :D

Utsikten från borgen! :D

   

 Utsikten högre upp på borgen! :D

Det var allt jag kan komma på just nu, vi hörs hej då! <3


Presentation


Välkommen till zette! ♡ Jag heter Lizette och är 23 år. Jag kommer visa lite olika saker jag gör i mitt liv! Det jag älskar allra mest är min pojkvän!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?^^
 Ja! ^^
 Nej! :(

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards